Fundayakut ben kendimi hep herkes doğuyor sen mi yapamayacaksın diye motive ediyorum bir de bu kadar kötü korkulacak bişey olsa herkes bir tane yapıp bırakırdı ya da kimse bir tane bile yapmazdı diye düşünüyorum, 3-4 tane çocuğu olan insanlar var, lütfen olumsuz hiç bişeye bakma duyma, herkesin hamileliği ve doğumu kendine özeldir, allah tüm doğum yapacak annelere yardım etsin inşallah 🙏