ballikedii Sevval0308 valla belim ağrıyo ve göğüs ucuna yakın olan yerlerde kırmızı benek gibi Bişeyler çıktı normal mi anlamadım. Post açtım kimse de yazmadı 😟
mrsperaa Sevval0308 15 haftadan selam herşey iyi hoş giderken bugün felaket kötü baygınlık hissi yaşadım dikkat edin aç kalmayın gerçekten ölüyorum sandım 😔
Aysenur222 Sevval0308 ben hamile gibi hissetmiyorum miğdemde bulanmıyor başından beri böle ama göğüs hassasiyetimde bir haftadır yok gecti şişkinlik var sadece belim hafif agrıyor arada
Zeyneppp96 Sevval0308 1. Trimester midemden dolayı zor geçti 2. Trimesterden daha iyi performans bekliyorum derken her gün daha çok bulanıyor sanki 🥹 benim de 14. Haftam. Bir de karnım ağrıyor benim nedense sizde de var mı?
ballikedii Sevval0308 ya leke de değil sivilce de değil böyle kabarcık şeklinde acaba değişiklerle meydana geldiği için mi oldu anlamadım bende
Sevval0308 mrsperaa ayy dikkat et kuzum yaaa. Valla benim aç kalma gibi bir durumum yok sürekli birşeyler yiyiyorum :(
_Ceyda_ mrsperaa Karnım acıkınca mide bulantısı yaşıyorum sonra karnımı doyurunca gecıyor 😂ve ekstra olmayan mide bulantım dün geceden beri ara ara yine bulanmaya başladı bugüünn 15 haftalığıızz ve cinsiyetimizi öğrendik . Erkekmiş sizin cinsiyetler belli mi ?🥹
KLORAKHANIM ballikedii Cook normal 🥲 25 haftaligim hala 1 2 tane o kabarciklardan var, kapali komedon gibi gorunumu
gmzhrn ballikedii geçen b3nde de oldu ufak bir bölgede birden fazla sivilce gibi ama acayip bir kesintisi vardi şükür geçti hala izi duruyor yalnız
Sevval0308 Aysenur222 benimde hafif kasik ağrım.var cnm başka.bir belirtim yok çok şükür diyelim artık ikinci trimester balayı diyorlar :) gerçi benim birincidede yoktu ama sfsgsg
Tugba_42 Bugün tam 15 haftalık olduk 🐣 Bel ağrım var onun dışında bazen adet olacakmış gibi ağrı oluyor bacaklarım ağrıyor sizlerinde öyle mi acaba birde bebeğinizin ne tarafta olduğunu hissediyormusunuz
Sevval0308 Tugba_42 bendede aynı kuzum adet olacakmış gibi bir sizilti birde sol tarafım pıt pıt atıyor ağrı da o tarafta daha çok :)
Tugba_42 Sevval0308 benimde sol tarafımda ağrı daha çok oluyor canım ama bazen sağ tarafım atıyor gibi oluyor bazen sol bazen hiç atmıyor pek anlamıyorum ne tarafta olduğunu tedirgin oluyorum
Sevval0308 Aysenur222 evet gerçekten hissedene kadar bu kuruntular olacak maalesefki :( cinsiyeti ogrendinizmi
Sevval0308 ballikedii demekki kuzum yaa insaallahta öyledir benimde göğüs siyahım epeyi genişlemiş onu farkettim :)
ballikedii Sevval0308 bende değişiklik yok valla 😂 göğüslerim zaten küçüktü hala küçük büyürse şaşarım asıl 😂