Defnemmm2301 Yagmur1991 bunu kaynanan yapsa anlarım annen dua etse anlarım da komşu ne karışır be harbiden bende çok sıkıldım bu komşuların karışmasından kime ne yani Rabbim bizi böyle insanlardan uzak tutsun ya
iremipek Yagmur1991 Allahın cezası pislik mahluk😡 Kız olunca ne oluyomuş hayırdır gerizekalı insan müsveddesi😡
Annesininkuzusu0911 Yagmur1991 cahillik işte canım benim oğlum olcak halbuki eşim de bende ilk çocuğumuz o kadar çok kız olsun istedikki Allahın takdiri. Hatta eşim ilk öğrendiğimizde inanmamıştı diğer gittiklerimizde de sormuştu kesin erkek mi diye ☺️ İkisi de evlat sonuçta Allah hayırlısını versin de kız erkek hiç farketmez
Maviii Yagmur1991 hayırlı evlat olsunlada ne olduğu önemli değil.. kız evlat berekettir hem. takılma sen, kızlar babası efendimiz bizim.. 😊 bir kendini bilmeyen nesil için üzüldüğünüze değmez.
Maviii Sonkayalar garantisi varmış gibi, ay o gün bir tane kadınla konuşurum biz böyle düşünüyoruz da kadın diyor ki ilki kızdı, 2. eşim istemedi bende oğlan olsun diye yaptım. o da kız diyor. ve üzülüyor... gerçekten bunun garantisi var mı ki dedim. 😁😁
Sonkayalar Maviii sipariş verıyorlar sanırım o zıhnıyettekıler tovbe yarabbim Allahım olmayanlara versın kımseyı aratmasın canım kızı erkeği yok ama anlatamıyoruz
Nazandeniz Yagmur1991 bende sinir oluyorum eşim ve ailesi cinsiyetini hiç önemi yok sağlıklı olsun diyorlar. Komşularım ve etrafımdaki bazı lüzumsuz insanlar; erkek olsun yoksa kocan mutlu olmaz soyunu nasıl devam ettirecek diyorlar. Düne kadar çocugum bile olmuyordu eşim yine bana birşey söylemiyordu şimdi çocuğumuz oluyor kız ya da erkek oluşunamı takılacak.Allah akıl fikir versin
Kabem Rabbim hidayet versin halbuki kız çocuğu olan her eve hergece melek iner ve dua eder kız çocuğu cennetin anahtarıdır🕋🕋🕋
Muhasebeci Yagmur1991 canım bana da yaptılar aynısını koz diyorum hayır kız olamaz karnım sivriymiş kimisi evet kızdır kalçan çıktı bıktım artık bende öğrenmedik cinsiyetini sürpriz olsun istiyoruz dedik eşimle anlaşarak ☺️☺️☺️
Seyymaa Yagmur1991 Kız diyince olsun onuda bulamayanlar var diyenine denk geldim 😂 bide bi akraba, erkek olsaydı bi altın takardım dedi. Senin gibi 1 erkek olucağına 10 tane kızım olsun dedim 😂
seyma281015 Yagmur1991 ilk çocuğum olduğu halde kız diyince bana da olsun olsun diyorlardı.. şimdi ikinciye hamileyim kendi kendime diyorum bazen bunu da Rabbim kız nasip ederse o insanlar bu sefer nasıl bi cevap verirler acaba.. bitmediler bitmedilerrrrrr
Caglaaa Yagmur1991 benimde eltim yaptı canım karın şeklime göre erkek diyorlar cinsiyet ne dedi bende kız dedim doktor yanılmıştır erkek bu erkek demişti yüzüne öyle bir bakmışım ki eşim nasıl gülmüştü boşver kim ne derse desin ağzı olan konuşuyor 😂
Yesimalmila Yagmur1991 tövbe tövbe. bende kız deyince ee iyi iyi kizda iyi deyip beni teselli etmeye calisiyorlar sanki. oysa ki en basindan beri Rabbim gunah yazmasin kız istiyoduk. gönlümüzden gecen oydu. tabi evlat secilmez seçmiyoruz da ama herkesin gönlünden bi gecen vardir. anlamıyorum bu insanlari gercekten dogumuma kalmis 10 gün kadin bana iyice sismissin diyor oysa ki aldigim 10 kilo. dogunca neler bekliyor acaba bizi ne sacmaliyacaklar
Mumu Yagmur1991 cinsiyet ayrimi yapmak icin degil ama ilk çocuğum kiz olsun dye cok dua ettim bana arkadas olmasi için. ve kizimda olacak insallah ama duyan soran herkesin ilk tepkisi 😑olsun erkekte olur sakın üzülme bir daha ki erkek olsun amann belki degisir erkek olur cok şaşırdım byle demelerine. malesef gereksiz ve cahil insanlar tek kelime etmeye degmezler
Deletedmom308 bende kayınpederimle beraber yaşıyorum. erkek çocukla kafayı yemiş. illa erkek istiyo(çünkü erkek çocuk tohummuş) ,kızı saymıyomuş.kızla ilgilenmezmiş öyle diyo.bazen dua ediyorum kız olsun da çocuk bana kalsın diye. çünkü erek olsa herşeye karışcak
Eymeninnannesii Kizlar benim kayinvalidemin kizi yok. Benim oglum olacagini ogrendigimizde kendine pay cikarip herkese bak benim torunum tabii ki erkek olacakti zaten erkek cocuklari beni cok sever deyip durdu. Bide paşam, sehzadem seklinde bahsetmesine gicik oluyorum. Ben sehzade dogurmuyorum herkesinki gibi normal bir cocuk yani dedim gecen gun.😅