Yagmur1991 duayi eden erkekmiymis ?nasil cocuk dogurmus ?anneler olmasa erkeklermi dogurcakmis ?benimde kizim olacak ilk erkek demislerdi kiza dondu sonradan.Kiz diye ogrendigimde sevincten ne yapacagimi bilemedim kiz kardesim yok kiz kuzenlerimde bir ise yaramiyor o kadar sevindim ki bana bir arkadas olacak diye .. annem teyzem babam herkes uctu sevincten ben anlamiyorum bu erkek cocugunda ne var bu kadar ? Cocuk cocuktur erkegi kizi olmaz .Erkek olmasa kadin kendi basina cocuk yapamaz,kadin olmazsa da ureme olmaz erkek doguramaz cunku..ikisi de olmazsa olmaz sacmalik iste cahil takma biri bisey dediginde de ver agzinin payini otursun eskiden di saygi falan simdi kimse haketmiyor ileri geri konusana sende ileri geri konus