Mel378 Merhaba kızlar güncel doğum ücretleri hakkında bilgisi olanlar var mı? Biz Hayat Hastanesine gidiyoruz şuan 11bin küsür dendi
Hividarin Mel378 ben çekirge dorukta sühendan Benderli ye gidiyorum 8500 doğum ücreti diğer doktorlar 7500..çok zam gelmemiş şükür 😀
Mel378 Eceecim Gonca Oğurlu Pakay doktorumuz malesef Aralık fiyatından yararlanamadık bize ocağın ilk başı yatırsanız da olur dendi sonrasında bilgi verilmedi biraz üzüldük bu yüzden 🙄 Siz hangi doktora gidiyorsunuz
Eceecim Mel378 ben hilal hanıma gidiyorum. Biz Aralık ayında ödeme yaptık fiyat sabitlemeyle 7900 ödedik. Baya zam gelmiş 😐 O dönem baya bilgi vermişlerdi bize ama keşke siz de faydalanabilseydiniz 😔
Mel378 Eceecim yaa bizede verdiler fakat biz aralığın son haftası şehirdışındaydık oradaki bayan aynı fiyattan ocağın 11ine kadar faydalanabiliriz diye rahatlattı bizi 🫠 nasip olmadı tarih geri çekilmiş
Mel378 Sevgi8 evet memnunum tüm sorularımı yanıtlıyor çok canım cicim biri değil ama iyi bir doktor:)
Fatmaakoglu Hividarin sezeryan yada normal doğum fiyatları farklimi benim sezeryanda bir de takipli hasta mı olmak zorundasın yani son ayda bı iki kez gitsem muayeneye olur mu öyle bilginiz var mı
Hividarin Mel378 hayat hastanesini bilmediğim için bişey diyemeyeceğim ama çekirge dorukta sadece bu doktorun diğerlerinden 1000 TL farkı var deneyiminden dolayı ☺️