Gizemmuhammet21 zeynepaylaipek erken doğum riski vardi bu zamana kadar hep ilaclarla duruttular bebegimi icerde
Evinamin031120 Gizemmuhammet21 hayr ben 37 de olmama rağmen doktorum bebek çok asagı indiği için baktı yoksa yine bakmayacaktı ki o haftada riskli açılmasa bile doktor eliyle açabilir erken doğum riski olur
Tubasu Beyzakcr dünden beri korkuyordum valla gece uyudum geçti bakalım günler azaldıkça korku artıyo