Tubasu Merhaba kızlar bugün 38+1 ile nts girdim 2 cm acılma var dedi doktor ve çatı muayenesi yaptı ama eve geldiğimden beri refl ağrısı gibi ağrım var normal mi çatı muayenesi olduğu için mi acaba ağrı oluyor
Evinamin031120 Tubasu ben de 37+1 deyim ben de bugün çatı muayenesi oldum aynı ageı bende de var galiba doktor baslı uyguladığı için oldu hatta beni ilk 1-2 saat safra bastı nefes alamıyodım midem bulanıyordu
Beyzakcr Tubasu canım bugün banada çatı muayenesi yapildi agrım ve lekelenmem oldu normal içini ferah tut
Sudedemirer Sevl kendini sıkarsan acıyor ama gevşek bırakırsan hem acımıyor hemde sonrasında acı hissetmiyorsun kendini sıkarsan sonradanda acıyor anlık bişey zaten kendini rahat bırak hissetmezsin bile
Sudedemirer Leylazerr çoktan yapması gerekti bende devlete gidiyorum şuanda 32+5 erken dogum ihtimalim oldugu için her gitmemde bakıyor açılma varmı diye sen dogum haftasına girmişsin bile bakması gerekiyordu sor bence
Sudedemirer Tubasu muayeneden degil dogum yakın o yüzden bence çünkü ben hamilelgim ilk haftalarından beri alttan muayene oluyorum kontrollerde ve acilde 24. Haftadan beride açılmam vaem yokmu onq bakyprlar
Eva11 Malesef çatı muayenesinden sonra haftamız kaynaklı başlıyor galiba regl agrıları gibi agrılar ve yalancı sancılar.. Ben 37+5de çatı muayenesi olmuştum
Edademircan Bende 38+2 yim çarşamba ikinci çatı muayenem var ilkinde çok kısa bi acıdı ama dayanılmaz değil kesinlikle. Zaten saniye sürüyor. Sonrasında Lekelenme yada ağrı vs hissetmedim bakalım çarşamba noluyor. Umarım bir an önce doğururum artık 😃🤲
zeynepaylaipek Gizemmuhammet21 eğer bir problem varsa bakar ben 31 de agrim oluyor dedim bakti mesela sonra ama bakmadi hic
Evinamin031120 Gizemmuhammet21 hayr ben 37 de olmama rağmen doktorum bebek çok asagı indiği için baktı yoksa yine bakmayacaktı ki o haftada riskli açılmasa bile doktor eliyle açabilir erken doğum riski olur
zeynepaylaipek İkinci gebelikte de çatı muayenesi yapıyorlar mı. Benim ilk normal bu da öyle bekliyoruz ama cati muayenesi yapacak mi acaba
Gizemmuhammet21 zeynepaylaipek erken doğum riski vardi bu zamana kadar hep ilaclarla duruttular bebegimi icerde
Tubasu Beyzakcr dünden beri korkuyordum valla gece uyudum geçti bakalım günler azaldıkça korku artıyo