Kızlar bu uyku yastıklarından kullanan var mı ? İşe yarıyor mu ? 25.haftamdayım, bu hafta başladı gece ağrıları☹️ Sağa yatsam bi uyanıyorum sağ tarafta komple bir ağrı, sola dönüyorum sonra bi uyanıyorum bu sefer solda ağrılar ☹️Sabaha kadar işkence.. trendyolda baktım U şeklinde olan var L gibi olan var yastıklardan , alsam mı bilemedim, kullanıp memnun kalan var mı ??