emelsari262 bende 27+2 ikinci gebelik . 5 ocakta kontrol vardi 1 kilo , 34 santim boyu dedi iri bir bebek olaucak inşallah dedi . İlk gebeligm zorunlu sezeryan ve erken doğum oldu 32 haftada . Şuan kızıma hamileyim oğlum tam 3 yaşında arasında 3 sene olduğu için doktorumla birlikte şuanlik gidişat iyi olduğu için normal doğum planliyoruz inşallah 🙏