[silindi] 23 haftalık hamileyim zaten bende fıtık vardı aşırı bel Ağrım var. Hamileyken yoga yapan oldumu başlasam mı
Edafmo [silindi] kendim yapıyorum canım. Yoga da elika var YouTube da her türlü hamilelik şikayetiyle alakalı videoları var doktoruma sorup başlamıştım 20 haftalıkken falan. İyi hissettiriyor