Tire35 bak ben şöyle yaptım doğum iznine ayrıldım doğum parası alabilmek için direndim valla o kadar yol ağrı çektim yine de bırakmadım illa ki herkesin hamileliği Farklı geçiyor ama ben işi bırakmak istedim istifa etmek istemedim istifa etsem evlilik nedeni ile istifa edip tazminat da alabilirdim ama şöyle yaptım doğum iznine ayrıldım doğum iznim bitince de evlilik nedeni ile istifamı vericem hem doğum parası alacağım hemde evlilik nedeni ile ayrılacağım için tazminatımı o da beni bayağı idare eder diye düşünüyorum kaynanam çok bakmak istiyor ama bebek kime alışırsa kim büyütürse onu istiyor beni istemesi varken niye başkasını istesin durumunuz iyiyse sizde doğum parası alıp bırakabilirsiniz sadece fikir olsun
Benim doğuma 26 gün kaldı 💕💕