Tire35 32 ye kadar çalıştım bir de ben danışmanlık yapıyordum iş yerimde çok uyuya kaldığım oldu seslere uyanıyordum allahtan kafamı koyduğum yerde uyurdum 😅 sabahın 6 sında kalkıyordum o da etken tabi ama zordu iş yerim gidiş 1 saat eve dönüş trafik felan 1 buçuk saat sürüyordu otobüste asla yer vermiyorlardı çok nadir bazen yer veriyorlardı metro da yerimi kapan teyzeler amcalar neler neler 40 dk ayakta gittiğimi bilirim bir kadın vardı bazen onunla denk gelirdik kızardı bana yer vermeyene helal olsun ona gerçekten 🤣🤣 numaradan uyurlardı teyzeler amcalar gençler çok değişik tipler ya 😅 ağrılarım olurdu yürümekten bacaklarım ve vajinal ağrı ah ah az kaldı bi doğuraydım 🤣