Goncitos gizemmm size katılıyorum ben de kıyafet işi biraz sorunlu olur diye düşünüyorum direkt tene temas eden şeyler alamamak lazım
Goncitos gizemgnll satıcının adı babysworldstore umarım size de güzel gelir bebişle sağlıkla kullanırsınız 🤗
Merveeee Ben çok fazla alışveriş yapıyorum yorumları okumadan kesinlikle alışveriş yapmıyorum 1000 in üzerinde siparişi olan satıcıdan alıyorum bide bunlara dikkat ederseniz bi sıkıntı yaşamazsınız
Aysgeulburakk SukranKlt ben aldim 1 ay önce 400 liralik bebek kıyafeti aldim. Cok memnun kaldim cok güzeller
Aysgeulburakk [bilinmeyen] ücretsiz kargolarda var. Misal bı bebek ayakkabısı aldim kargo dahil 5 lira cok güzel 😂
Gzdykpln Aysgeulburakk Oyle tabii fakat ben tercihen cin mali urunlerini cocugumda kullanmayi dusunmem. Dedigim gibi tercih meselesi 😊