Yenianneeee yaa çok sevindim böyle olmasına çünkü ben çalışabilir raporu alıp kullanmadığım 3 haftalık iznimi kullancam sonrasında da 35 de falan çalışamaz raporu alcam 32 den sonra hiç çalışmayı düşünmüyorum bankacıyım aşırı stresli yoğunluktan nefes alamıyorum kendimde o enerjiyi hiç göremiyorum