Kızlar 32. Haftada çalışabilir raporunu 37. Haftada çalışamaz raporunu haftalara girer girmez mi almalıyız yoksa gün fark etmez mi. Bı tanıdığım 32. Haftanın sonunda al çalışabilir raporunu günün yanmasın demişti ama yanlışta hatırlıyo olabilirim bilgisi olan yazabilir mi