Denisss37 Merhaba,
Çok geçmiş olsun. Her şey yolunda gitsin, bebeğinizi miadında, sağlıkla kucağınıza alın inşallah.
Riskli durumlarda, daha detaylı, uzun, titiz muayene yapılması gerekir. Karşılaştığınız duruma gerçekten üzüldüm.
Yeni doktorunuz hem sizin, hem bebeğiniz için hayırlı olsun, inşallah.