dayi Çok sevindim sizin adınıza içim rahatladı Allah razı olsun inşallah. Umarım benimkide hemen düşer. Bir yorumda bahsetmiştim sizede yazayım tabi bu bir ihtimal sadece. muhtemelen TSH tekrar ölçüler ben şunu duymuştum kanlar bekletilince değerlerde sapma olabiliyormus benim basıma gelmişti bir kez kadın doğum doktorum baktığında 6 çıkmıştı değerim dahiliye ilaç yazsın demişti dahiliye uzmanıda bir kez daha bakalım laboratuvarlarda fark olur dedi ve sonuc 4 çıktı. O zamanlar bebek yoktu ilaç yazmamıştı. Yani umarım böyle birsey çıkar. Sağlıkla ilerler sağlıkla kavusuruz inşallah. Sizde sağlıkla kavusun doğum yaptıysanız sağlıkla buyurunuz inşallah.