Arkadaşlar hepinize merhaba. Öncelikle bu konuyla ilgili zaten yarın doktora gideceğim ama şuan içim içimi yiyor. Ben yeni hamile olduğumu öğrendim. 4 haftalığım çok şükür. Bugün TSH değerim 6 çıkmış. Baya korktum. Kasım sonu 4’dü bu değer ilaç kullanıyordum kızacaksınız ama hapın son kalan 15-20 tanesini çok düzensiz kullandım yarısını bıraktım. Yapamamen gereken birseydi ama oldu işte. Tabi 6 değeri görünce çok panik oldum. Bebeğin organları olusurken bu sıkıntı yaratır mı Allah korusun ?
Doktor yarın bir ilaç verir muhtemelen. Ben ek olarak selenyum içiyorum. Brezilya cevizine de başlayacağım. (Doktor önerisiydi) Böyle hamilelik başında yüksek çıkıp sonra düşen var mı ? Çok dert ettim kendime.