Panioku hayır cnm grip oldum hastaneye serum taktırmak için gittim doktor hamilelik şüphem olup olmadığını sordu bende korunmuyoruz hocam ama adet olmama 6gün var daha dedim kan tahlileri istedi beta hcg de bakalım neolur neolmaz dedi be sonuç 9.27 şaşirdim bende bugün yine kan vericem ve artışa bakıcaz bakalım