efeninannesiii_ iyiyiz sukur siz nasilsiniz nasl gidiyor hamilelik benimki iyi gidiyor yrn kontre gitcem gecen hafta gittim yrnda ilac yazdircam akinti koku yanma oluyor enfeksiyon mu var aceba diyorum cunku sık sık ic çamaşır degistiriyroum cinsiyetini nedir kac haftaliksiniz