Deletedmom_116 efeninannesiii_ biz biz biz bizz 🙈🙈 18 haftalıgiz daha cinsiyetimiz bilmiyoruz nasipse yarin
humeyraa01 efeninannesiii_ bizimde görüş günümüz 34+4 oluyoruz yarına inşallah. Bundan sonra her hafta gideceğiz 🙈
efeninannesiii_ Deletedmom_116 ayyy çok heyecanlı ben o gece uyuyamamıştım 😍 inşallah sizde güzel haberler alırsınız sağlıklıdır bebişiniz❣️❣️
Deletedmom_116 efeninannesiii_ İnşallah ilk bebiş zaten ne olursa baş göz ustune saglilli olsun yeter.❤️ama merak işte 🙈🙈
Iremalya2 humeyraa01 doktorunuz mu her hafta görmek istedi ☺️ Bana bıraz çok gibi geldi her hafta da herhangi bir riskiniz var mı
2pasaannesi efeninannesiii_ bizim de yarın nasipse 27 haftalık oluyoruz, sabırsızlanıyorum kızımı görmek için. Bide doktor 24 haftadan sonra renkli bakacağını söylemişti o yüzden daha da heyecanlıyım 😍
efeninannesiii_ Sevvl kuzum hisar hospitale gidiyorum 265 TL idi 400 TL olmuş muayene ücreti. Ama piyasaya göre uygun değiştirmeyi düşünmüyorum o yüzden
2pasaannesi Sevvl ben Bahçelievler medicalparka gidiyorum, maalesef muayene ücreti 830 tl olmuş benim doktorumun