rncst yani bana sorarsanız zübeyde hanımda olduğu kadar çok suriyeli yok etrafta bir lez zübeydeye gitmiştim ben de bu durumdan rahatsız olmuştum. Etlik için de ben hep çok erkene randevu almaya çalışıyorum iyice kalabalık olmadan işim bitsin diye belki de o yüzden görmemişimdir doktor olarak da hepsini deniyorum açıkçası dört farklı doktora gittim müjde hanım ve selver şefik adında bir doktor var ikisi hoşuma gitti ama yine de yeliz hoca kadar değiller valla 😅 ben memnunum hastaneden açıkçası kime ne sorsam çok rahat cevap alabiliyorum diğer konularda zaten bilkente çok benziyor ama doktor odasında tek kişi oluyorsun bu da çok iyi oluyor bilkentte iki üç kişi ile aynı anda ilgileniliyordu.