Bizde 6 haftalık olduk ilk defa yarın kontrle gtcm normalde gatadan alacaktım ama birde etlik şehir hastanesini deneyim dedim GATA eskisi gibi değil çok kalabalık sıra zor geliyor falan dediler bakalm nasıl olacak yarın eğer kötü gelirse tekrar gataya dönerim birde GATA tekrar askeri hastane olacakmış falan diye bir şeyler duymuştum sivil bakmayacakmis galiba..