ArvenMom gulsumd1 ahahahah uyuyamıyorum gece bazen 4 sabah 7 bazen 2 sabah 6 o kadar düzensiz ki öğlen bazen bi kaç defa 30 dk 1 saar yatıyorum o zamanlar ne güzel uyuyodum şimdi yok 🤣🤣🤣
ecey kızlar aynı durum bende de sözkonusuydu. magnezyum verdi doktorum çok daha hafifledi ağrılarım:)
Gamzenrr Kızlar bugün 15+0 haftalık olduk çok şükür bugün biraz iş yapayım dedim odamı temizledim dolapları sildim falan şuan hem belim hem karnım ağarıyor bu durum beni çok korkutuyor sizlerde böyle mi dinlenince geçer mi yoksa acile mi gitsem
gulsumd1 Gamzenrr işte bende bunu diyorum benimde aynı böyle sanki karnım belim her yerim açıyor acile gittiniz mi
Gamzenrr gulsumd1 gitmedim çünkü daha öncede ağrım oldu gittim ultrasonla bakmalarını söyledim ama bakamayız dediler