Merhaba 15+2yim bugün çok az iş yapsam belim kopacak gibi ağrıyor karnımın içi acıyor sürekli bi hassas sanki bi tek ben bu kadar hassasmışım da herkes normalmiş gibi geliyor 😅 sizde böyleyseniz yazında içim rahatlasın valla 🥹 karnım biraz acısa azıcık acısa hemen eyvah diyorum halbuki içi genişlediği için çok normal ama ben kurmayı çok seviyorum 🤷