Suheda_4406resul evlenmeden önce bende hergün yerdim evlendim eşimi de bağlımlı ettim haftada en az 3 gün yerdik hamile kaldım zararlı diye yemedim ama bi ara canım çekti o yüzden alıp yemiştim🤭 7 aylık hamileyim 3 kere yedim sadece eşimde almıyor zararlı diye🥲