Kızlar ben senelerdir noodle yiyen biriyim bekarken sürekli yerdim evlendim hâlâ yiyorum. Şimdide 20 haftalık hamileyim ve canım aşırı derecede çekiyor yemezsek adeta kafayı yiyorum 😅 zararlı olduğunu da biliyorum ama dayanamıyorum haftada en aşağı üç kere mutlaka yerim benim gibi olan varmı nasıl başa cıkıcam🤦