1prens1prenses Buarada maddi durum kötü diye hayvan muamelesi yapılsın demedim,Maddi durum iyi olmadığı için Devlete giden çok o bölge de ve bıkkınlık olduğunu düşünüyorum..Bunun bedelini hasta mı çekmeli tabiki hayır ama yine dediğim gibi çalışma saatleri ve personel sayısı sıkıntı👍O hastaneye 1 kere gittim o kalabalık olduğu sürece daha da gitmem dedim..Çünkü kimse verimli olmaz orada