SerSel ben ilk hamileliğimde suriyeli yoğunluğu falan yoktu hatta suriyeli yoktu ben orda iki doktora gittim o doktordan sonra bütün takiplerim ordaydı 9 ay boyuncada Allah o doktorlardanda razı olsun herkesin sevdiği doktorlardı ben bir doktordan bahsettim sadece 😉 oda arkadaşla aynı doktordu ismini görünce dayanamadım 😂yoksa ben necmi kadıoğluna çok gittim benim gittiğim doktorunda başı yoğundu ama durup dururken saçma sapan azarlama falan olmadı 9 ay boyunca