Seyma61 Yasmnn ama bana öle bişe denmesi gerek mi görmedi çünkü bi dahaki kontrolüme 36 haftalık olacağım bende şaşırdım ?
Yasmnn Seyma61 her doktor farklıdır mutlaka ama kafanda soru işareti varsa doktoru arayabilirsin yada bi kontrole gidersin bı kaç hafta sonra sana kalmış birşey tabi
Asmin27 Dmtozcy38 ben daha önce alttan muayene olduğum için biliyorum canım hiç utanma benide erkek doktor kontrol etti önlük ortuyo ve zaten yerini biliyolar hemen kontrol edip bitiyo