Dmtozcy38 kacinci haftada olunuyorrr ben cok.utaniyorum doktorum erkek nasill yaptiracam bilmiyorum 😶
Sedasya Dmtozcy38 37-40 hafta arası oluyo cnm benimde doktorum erkekti aynı durumdaydım ama korkulcsk bişi yok elle muayane yapıyo kafası yukarıdaydı hep utanılcak bişi yokmuş
Asmin27 Dmtozcy38 ben daha önce alttan muayene olduğum için biliyorum canım hiç utanma benide erkek doktor kontrol etti önlük ortuyo ve zaten yerini biliyolar hemen kontrol edip bitiyo
Gozdekaraoglu Kızlar lütfen Benide aydınlatın benimde doktorum erkek 32 haftalığım utanıyorum . Ne gibi sıkıntılar oluyor yardımcı olun bize 😊🙏
Elfgny Gozdekaraoglu benim doktorum bayan ama zaten çatala çıkınca örtü örtüyosun üstüne görünmüyo. İki parmağını sokup biraz itiyo o kadar dayanılmıcak bişey değil saniyelik bi olay zaten kasmayın kendinizi
Gozdekaraoglu Elfgny düşündükçe yüreğim çıkacak gibi oluyor ☺ Parmagıylamı kontrol ediyor yoksa çatı için bi alet gördüm onunlamı acaba
Elfgny Gozdekaraoglu bende çok korkarak gittim ama gerçekten korkulcak dayanılmıcak bi acı değik hafif bi sızı oluyo o an o kadar. Eldiven giyiyo jel sürüyo eline iki parmağını sokuyo okadar
Gozdekaraoglu Elfgny bide erkek ya çekiniyor insan haliyle teşekkür ederim birazda olsa iyi geldi söyledikleriniz 🙏
Yasmnn Gozdekaraoglu evet erkek ama erkek olmasından çok bilmediğim bir şeyi yaşamak korkutuyor beni sanırım 😏
Gozdekaraoglu Yasmnn kaç haftaliksınız siz 😊 umarım iyi geçer kasılmadan sanırım bebeğimiz için mecbur gibiyiz
Seyma61 Yasmnn canım bende 32 haftalıgım bana öyle bişe demedi bi ay sonra gel dedi ama yakınımdaki hamileler olsun yeni doğum yapmış olanlar olsun nst için seni çagırması lazım dediler sizide bi ay sonra mı çagırdı yoksa hafta hafta kontrol mü dediler
Yasmnn Seyma61 2 haftada bir gideceğiz artık kontrole daha yeni gittim işte 2 hafta sonra gittiğimde nst ye bakacak sonraki 2 hafta sonra da çatı muayenesi yapacağını söyledi
Seyma61 Yasmnn ama bana öle bişe denmesi gerek mi görmedi çünkü bi dahaki kontrolüme 36 haftalık olacağım bende şaşırdım ?