Meryem_duzen ayy aynı durumu bende yaşadım özel hastane olmasına rağmen doktor direkt aldırmaya yönelik konuştu bende aldirmicam dedim nasıl yani aldırmayıp hasta çocukmu doğurucaksın dedi evet ben bakıcam kimseyi ilgilendirmez çocuğum dedim o zaman fetal dna yapalım senden alınan kan yurtdışına gidicek biraz maliyetli ama istemezsende sıvı testini yapalım o daha uygun dedi bende hiçbişey yaptırmicam doğunca öğreniriz ben onun kalp atışını duydum hareketlerini gördüm nasıl kıyarım dedim o andan itibaren doktorun bana ilgiside değişti resmen odasından çıkıp gideyim diye laf söylememek için başka işle uğraştı dengesiz bende bidaha gitmedimde ama sıvı aldırma ne kadar risk az deselerde enfeksiyon kapabilirsin, iğne girdiği için kesedeki delik kapanmayabilir, riske atma her türlü kabul ediyorsan hiç birşey yaptırma benim gittiğim doktorlar hep teste yönlendirdi yaptırmadım diye ilgilenmediler meğer para içinmiş ama perinatoloji doktorum 1 defa sordu yaptırdınızmı istiyomusunuz diye bizde ne şekilde olursa olsun aldırmayacağım testi yaptırmama gerek varmı dedim doktorda gerek yok madem sen kabul ediyosun boşa masraf yapma dedi birde tekirdağda özel hastanede bir doktor var tiktokta felan karşıma hep çıkıyordu herkes memnun kaldığını söylüyor eğer denk gelirsem birdaha sana söylerim ona da bi gidersin olmadı sadece devlete güvenme