s100516 hepsini söyledim açıkladım seni sevip sevmemek değil mesele ismin eski isim sen seç istersen güzel bi isim onu bile koyarım dedim ama yok biraz eski kafalılar dümdüz bakıyorlar inat geçiriyorlar yani gerçekten aklınıza gelebilecek herşeyi denedik ama en son noktada kabullendik en azından iki isim yani istediğimi kullanırım oğlumda tek isim die direttiler aynı şeylerin beterini ben onda yaşadım iki isim olsun die olmamıştı yani tecrübeliyim bu konuda aile olaral çok bağlılar illa oğullarını bi şekilde ikna ediyorlar bende yuvama zarar gelmemesi için kabullendim son mücadelemi verip