Var gibi geldi bana. Ben de reglime 6 gün kala yapmıştım çok silik çizgi çıktı. Sonra 7 gün boyunca test yapıp takip ettim her gün daha da koyulaşıyodu çizgi. 1 haftanın sonunda kan verdiğimde değerim 310 çıkmıştı. İnşallah vardır siz de testle takip edin bence 🙏❤️