minikmucizeemaak Canor Bende o korkuyla yapacağım sanırım. İnşAllah bebişin sana tutunmuştur canım❤️ Allah razı olsun 🤲🏻❤️❤️
Canor minikmucizeemaak Aminn çok teşekkür ederim. Hadiii inşallah silikte olsa çizgi olur dua ediyorum senin için🙏🏻❤️ korkma sakın o ne zaman gelceğini biliyor.❤️
Happyhappy__ Canor mutlaka kan tahlili verin. Verdikten iki gün sonra tekrar verin artış var mı yok mu diye 🤗
Elis90 minikmucizeemaak o sözü bende verdim kendime . Hatta kimseye söylemeyeceğimde dedim. Ama o acaba içimi yedi. En azından yatıp dinlerinirim dedim . İnşallah gönlünden geçen olur. Güzel haberini alırsın .
Beybeybi Canor benimde oyleydi hafif uc gun hersabah sahtim kirmizilasti hayirli olsun niye test kamyon ezmis gibi onu anlamadim 😅😅
minikmucizeemaak Fatma_gull Yaptım canım 6 gün var daha adetime negatif çıktı erken gebelik testi ben görmek istediğim için gölge gördüm sadece ama yok negatif 😇
Fatma_gull Ve gölgede gördüysen var bi umut gibi emin ol olmasa istesende göremiyosun o gölgeyi ben yapıyodum bi golgeyi gormeye bile cok istiyodum yok olmuyodu yani tekrarla bi kac güne bence minikmucizeemaak
Fatma_gull Yaa canım hic moralini bozma iki gun kalarak tekrarla testi Allah’tan ümit kesilmez yoksada bi bildigi vardır Allah’ım hayırlı zamanda hayırlısı ile nasip etsin insallah bende erken gebelik testi yapıcam korkuyorum @minikmucizeemaak
minikmucizeemaak Fatma_gull Öyle tabi ki Rabbim aratmasın tez zamanda nasip etsin ben ve istiyen herkese sağlıkla 🫶🏻
minikmucizeemaak Fatma_gull Gölgede görüp ışık tutunca göremiyordum o yüzden kendimce ıyeuruyorum sandım 😂