minikmucizeemaak Canor Hayırlısı olsun inşAllah benimde adetime 7 gün var acaba yarın ilk idrarla test yapsam mı diye düşünüyorum kararsız kaldım beklemek de zor
Cano42 minikmucizeemaak şimdide dene yarın da ilk sabah idrarınla yap. Bende çok sabırsızımdır testlerde
Cano42 Canor hamilesin canım ama çok yeni 5 6 haftalık gibi sanki Hayırlı olsun . Rabbim inşAllah sağlıcakla kucağınıza versin
Cano42 Suddeee bilmem ben 5 haftalık test yaptıgımda silik çıkmıştı. Gerçi ben 5+5 doldurduktan sonra düşük yaptım. Belki ondan ilk testlerim silikti
Hzlhakko Canor sende bendensin ilk bebeğimde kıpkırmızı olmuştu şimdi ikinci bebeğimde silik cıktı aynı senin gibi beta testi verdim hamileyim gözün aydın 🎈
Hzlhakko Canor rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin yarın beta testi ver sağlık ocagında sonuc belli olur
Elis90 minikmucizeemaak bende geçen ay kimyasal gebelik yaşadım. Adetime şuan 5 gün var. Dün akşam dayanamayıp test yaptım . Çok silik bir çizgi vardı .
minikmucizeemaak Elis90 İnşAllah güzel sonuçlar alırız benim 6 gün kalmış olacak yarın kendime söz vermiştim geçmesini bekleyeceğim diye ama içim içimi yedi negatif görmekten korkuyorum ama yarın sabah ilk idrarla yapacağım sanırım dayanamayacağım
Canor minikmucizeemaak valla inanırmısın bende negatif çıkıcak diye testi yaptım elimde tutuyodum silik çizgiyi görünce inanamadım. İnşallah hamileyimdir. Senin içinde dua edicem kuzum. 🙏🏻🙏🏻
Elis90 minikmucizeemaak o sözü bende verdim kendime . Hatta kimseye söylemeyeceğimde dedim. Ama o acaba içimi yedi. En azından yatıp dinlerinirim dedim . İnşallah gönlünden geçen olur. Güzel haberini alırsın .
minikmucizeemaak Canor Bende o korkuyla yapacağım sanırım. İnşAllah bebişin sana tutunmuştur canım❤️ Allah razı olsun 🤲🏻❤️❤️
Yeliz-blgn93 Aynı ben benim testımde silik cıkmişti 4 günde gecikmiştim hemen acıle gıdıp kan testi verdim ve 2 saat sonra pozıtıf dıye mj geldi ve şimdi 11 haftalık hamileyim ☺️