Dnzmom Iremfasl_ Aslan , oğluma koymak istemiştim eşim istemedi için koymadık, bakalım 2.erkek olursa tekrar düşünürüm 😊
Udu Iremfasl_ aren ismini koyalim diye oda teklif ettiler kabul etmedik cok zorlama bi isim gelio bana ya Aslan çok daha güzel bence 🤩
Nisaozclk0611 Tiiffany yanına türk ismi koyun arenin yanına isim olur mı bilmiyorum ama hem sizin hem eşinizin gönlü olsun
DamlaDemir91 Aren 💜 benimde oğluşum geliyor 18 haftadayız şuan ama hamile kaldığımı öğrendiğimden beri ismi belliydi.kızsa Aden erkekse Aren ileride kızın olursa onunkide hazır 🤗