1Papatya_1 Kubare134 4 ocakta adetime 2 gün kala kan verdim 27 çıktı, 17 ocak için kadın Doğum randevu aldım sizce şimdi gitmeli miyim 17 sini mi beklemeliyim
Mucizem66 NesliMomm benimde son adet başlangıcı 1 Aralık bende daha gitmedim doktora buraya yazar mısınız hastaneye gidince
NURVaqif Kubare134 4+1 haftalık olanda kanda 372.2 bir daha vermedim 1 hafta sonra keseyi gördük şükürler olsun 5+1 kal atışı için de 6+4 var idi 🥰
Senaykork Kubare134 Adetim 4 gün geçmişti 524 ile hamile olduğumu öğrendim cuma günü akşamı Salı günü tekrar kan verdim 734 çıktı baya bı korkuttular beni yok dış gebelik yok boş kese çok şükür 5 +5 Ken kesede bebekde göründü , şuan 13 haftalık olduk bile
nurozturk06 Haftada 1845 çıkmıştı adetim 5 gün gecikmisti ve gece sabaha kadar karın kasık ve bel ağrısı yaşamıştım sürekli uyandim eğer hamileysem bileyim değilsem ilac iciyim demiştim ve hamile olduğumu öğrendim 👶🏼
Tubisss50 Keskin27 evet değerin 29 çıkmış Hamilelik gözüküyor ama.bir kadın doğuma git birdaha test yaparlar kesinleşir birde evde idrar testi yaptınız mı
Tubisss50 4+1 de öğrendim 92 çıktı değerim 4 gün sonra tekrar gittim 515 çıktı bugün de keseyi görmeye gideceğiz inşallah 5+5
beyzamci Merhaba ben farklı bir hastanede 96,06 çıkmıştı 3 gün önce bugün farklı hastanede verdim 270,02 çıktı 3 gün sonrasına göre az mı?? Bugün regli olsaydım 3. Günü olacaktı 3 gün gecikmeye göre az mı 270??
kitapkurdu Kubare134 oğlumu 46la öğrendim 3 haftalık bile değildi. Kızımı 1400 küsürle 8 haftalıkken öğrendim 🤭