busratekcn canım ben 734 cikinca ve kk diye bı forumda millet sağlıksız gebelik filan diye korkutunca ertesi gün akşama acile gittim ağrım filan var diye karından kese göründü yolk görünmedi, alttan bakalım dedi alttan bakınca yolk gördü 3 gün sonrada gittiğimde kalp atışını duydum, ve benden bir daha beta istenmedi kese ve kalbi gordukten sonra beyanın bı önemi yok dedi doktor.
İcini ferah tut kötü yorumlara kulaklarını kapat ,olumlu düşün canım inşallah herşey yolunda gidicek Allah’ın izniyle…