Gamzesnmz1 Kızlar bebeğime eşimle Gökçe Sare ismi düşündük ama halen kararsizim daha yeni daha güzel isim tahminlerinizi alabilir miyim rica etsemm 💖
Aychovsky Gamzesnmz1 çok tatlı bir isimmiş. Bende Gülce Lorin koyacağım inşallah :) ama hala kararsizim dogunca karar vericem
Simosunannesi Gamzesnmz1 Mihrimah çok asil çok güzel bi isim düşünebilirsiniz Kanuni nin kızı aynı zamanda mihrimahlar çok güzel oluyo🥰Kızım Simay,hamileym cinsiyeti belli değilde Amine Şura,Amine Miray veya Mihrimah olabilir kız olursa🌸
Tire35 beyzaumayy beyza, beyaz güzel kadın demek benim adımda beyza kızım olsaydı en güzel manasında olan ahsen veya ecmel ismini düşünüyordum benim ismimle uyumlu olsun diye ama nasip oğlumuzu bekliyoruz 🥰
Brck0303 Gamzesnmz1 bnde Umay Sare diye sevdim 28 29 haftaya kadar ama hafız kuzenim Umay isminin caiz olmadığını söyledi bebeğe uğursuzluk bereketsizlik getireceğini söyledi o yüzden vazgeçtim bence biraz düşün tabiki karar senin
Aysehsdmr Bizde kararsiziz eşim yeni isimlerden istemiyor . Beyda ismini beğeniyor. Bugün de Zehra da güzel ddi . Bilmiyorum napicaz . Bende mihra Eslem neva böyle isimler begeniyorm.
Merymery06 Melekannee17 canım bu anlam yanlış bilgin olsun . Ben de buğlem düşünüyordum çok araştırdım köle anlamı taşıyor. Bu anlamı birisi uydurmuş googleda yaymış. Malesef internet bilgi çöplüğü
Ferah4 Simosunannesi eşim annesinin adını koyacak bn istemedim ama hatta konuşmadım uzun süre çevrem onunda gönlü olsun dedi ilk ismi emine ikinci Mihrimah düşünüyordum ama ya Mihrimah diyemezlerde emine derlerse diye kararsız kaldim
Minikbalpetegim Defne ve ılgın arasında gidip geliyoruz şimdilik ama bakalım belki daha farklı isimler duyarsak onlar da olabilir 😄 karar vermek çok zor 🤷🏻♀️
Gamzesa Ben duru koyucam saf temiz pürüzsüz ten manasına geliyor değişik isimler o kadar cok konuluyor ki bildiğimiz isimler ilerde daha dikkat çekici olucak bence Ayşe Fatma Zeynep dahil duyduğum her kız ismi Lina elisa Esila 😀
nurbeyaz Gamzesa Biz de Duru koyucaz Rabbim nasip ederse 10 güne doğacak. Biz de ismi gibi Duru sade temiz olsun diye düşündük 🥰