HD1- piiremsesinannesiii bi akrabam çok aci baharatlı şeyler yerdi sonrasında bebeğin bağırsaklarında sorun çıktı. Doğduktan sonra da aylarca bebek kabızlık çekti hala da devam ediyor :/
piiremsesinannesiii HD1- ayy çok üzüldüm ya inşallah bizde böyle problemler olmaz dikkat edelim teşekkürler
piiremsesinannesiii TTtutku bende de keşke bu kadar yememe rağmen etki etse bende de kabızlık falan var ama etkisi yok
A_syma piiremsesinannesiii Yesende yemesende gazli cocuk her turlu gazli oluyor. O kadar dikkat eden , yemeyen arkadaslarimin bebekleri kolikti. Benimkide kolikti ama yiyodum ben😂
Nazlimom piiremsesinannesiii çok yemeyin ben hamileyken her hafta çiğ köfte yemiştim hemoroid sorunum var bebeğimde gazlıydı 4,5 aylıkken bitti gazı ama erkek bebeklerde genelde gaz sorunu oluor ondan degildir diyolarda 😅