Ya kızlar bilgisi olan yazsın lütfen dunden beri hep adet sancısı oluyor karnım çok ağrıyor ilk zmanlar faaln normal biliyorum ama bu haftalar da olan var mı,iş vs yapmıyorum kayınvalidemledeyim nadir yani demek istediğim yorulmuyorum hiç,ani bi hareket vs ne bilim hiç bir sey yok ama çok adet sancısı giriyor karnım ağrıyor gün içinde defalarca,başına gelen var mı bu haftalarda yada bilimsel açıklaması ne acaba neden yaniiii