Madem böyle postlara ancak cevap veriyorsukuz bende artik böyle basliklar kullanicam.
O kadar post actim bi cevap gelmedi ki Burda yeni gebeler tecrubeli olanlarin fikri we yardimi icin Post aciyor ama ne yazikki dedikodu postlari haric fazla cevap we yardim gelmiyor.
Ben 10. haftamdaykm, bugun ilk defa agir kramplar vardi Karin bögesinde, suan hala hafif war,normalmidir bu?
Kanama, leke yok.