mylittlebabym evet cadanceden çok memnun olan var bizimkilerde bitsin bende atıcam öncesi sonrası ve memnun kalırsak daha boyanacak yerlerde var :) peki siz vernik olarak taş vernik mi kullandınız, bizim vernik cadancenin üzerinde akrilik vernik yazıyor çoğu kişi soyulma yaptı o yüzden taş vernik kullanın demiş ama kararsız kaldık