Doğuma az kaldı, oturduğumuz evdeki mutfak dolabı rengi biraz eski renk, şuan yaptırma imkanımız yok, eski vestiyer vardı onu boyadık tam işlemi bitmedi ama şimdilik yeni alınmış gibi oldu, mutfak dolaplarıda boyayalım dedik, boyamız radance antik beyaz, yorumları okuyorum kimi kullanışsız diyor kimi kullanışlı diyor henüz boyamadık orayı ama boyayıp memnun kalan var mı? Doğuma kadar birşeyleri yeni alamayıp yaptırmasakda kendimiz boyayla yenilemeyi düşündük 🤷🏻♀️