aysesmsk_ ben 12. Haftaya kadar dayandım geçer diye kusmalarım bulantılarım çoktu bitmiyodu sonra iki hafta geçti ben tamm dedim artık bulanmaz ama maalesef yine en başa döndüm artık dayanamadım doktoruma söyledim bana prilam yazdı geceleri iki tane alıyorum ama oda çok uyku yapıyo