Hayretle okudum herkes konfordan filan bahsetmiste puset ondan ziyade güvenlik açısından çok gerekli ve önemli. Alınacak olan pusetin oto koltuğu özelliğinde olmasına özellikle dikkat edilmesi gerektiğini düşünüyorum çok yakın arkadaşım 3 aylık bebekleriyle kaza yaptılar araba pert oldu çok şükür hepsi sağ salim çıktı araçtan bebekleri pusetteydi ve araca sabitlenmişti öyle olmasa Allah korusun o kazanın şiddeti ile fırlar giderdi el kadar bebek. O yüzden puset gerekli mi? Bence bebege birsey alınacaksa alınacak ilk şey oto koltuğu özelliği olan bir puset olmalı. 8-9 aya kadar kullanılıyor biz sonrası için oto koltuguda aldık. Pusetimiz bebek arabası ile uyumlu 2 buçuk aylık kızımla heryere yalnizda olsam gidebiliyorum bu sayede kucagima alır sarar giderim olmuyor ne yazık ki.