Kucakta taşımak akıl işi değil bence. Allah korusun herşey başımıza gelebilir. Bebeği pusete koyup bağlayıp bir de puseti emniyet kemeriyle sabitlemek akıllıca. Çevremde yakın zamanda 2 aylık bebeğiyle kaza yapan biri var annesi halen yoğun bakımda bebek anne kadar ağır değil. Emniyet kemeri hayat kurtarır! Hafife almamak lazım aman iki adım evim dememek lazım. Tedbir bizden takdir Allahtan.