3prensannesiii Mustafayigitvebeytugannesi benim de 3oglum var 4cü hamileyim henüz cinsiyetimiz belli değil Rabb’im gönlümüzdekinin hayırlı olanını nasip etsin inşallah 🤲
Mustafayigitvebeytugannesi 3prensannesiii bnm üçüncü doğdu şuan 34 günlük bana herkes 3 ten sonra döner diyor seninki kız olursa haber ver birdaha yapım ben 😅😅
3prensannesiii Mustafayigitvebeytugannesi valla bakalım geçen hafta doktora gittim göstermiyor dediler kızlarda öyle derler ya biraz sanki içime bi kız hissi doğdu.allhim inş seninde gönlüne göre versin Rabb’im iki meyveyi de tatmak nasip etsin bize.
Mustafayigitvebeytugannesi 3prensannesiii valla üçüncü oğlum 19 haftalık olana kdar göstermedi bir sevindim ama nasıp 🥰
Mustafayigitvebeytugannesi sultanireem Allah’ım sağlıklı bir şekilde kucağıniza almayı nasip etsin inşallah canım 🥰🌺🤲 paylaşırsan ismimi yazmayi unutma çoğu kişi yazmıyor bildiğim halde 😊 ve tahmin değildi benimki bildiğim için söyledim 😅