Hayat70 bende Tiroid stimülan hormon diye görünüyor, sen de bu şekilde bakabilirsin. Sen bence bir kadın doğuma git gebe kalmaya çalışmadan önce vücudundaki aksaklıkları gidermeye odaklan canım. Çünkü inan gebe kalmak başta bizim için hersey demek oluyor biliyorum ama sonrasında o gebeliği devam ettirebilmek de AP ayrı bir çabaya dönüşüyor vücudunda aksaklık varsa. Önce tedavini ol, karnına düşecek olan evladına güzel bir anne vücudu hazırla sonrası zaten güzel olacak eminim 🤎